Gezond afvallen doe je zo

De meeste mensen eten verkeerd…

De meeste mensen die bij mij komen voor online tips over gezond afvallen eten totaal verkeerd. Vaak veel te weinig en de verkeerde dingen op het verkeerde moment, zoals Activia, Optimel en Cruesli.
Het gekke is dat veel mensen denken dat deze fabrieksproducten, vaak met het label “light” erop juist gezond zijn en dat je ervan afvalt… dat is een groot misverstand! Geen wonder dat je niet afvalt of na een dieet weer net zo hard aankomt.

Gezond afvallen doe je zo

Het is echt veel beter om weer gezond te leren eten en een gezond voedingspatroon te ontwikkelen. Met natuurlijke producten, in de juiste verhouding en op het juiste moment.
Veel mensen die willen afvallen gaan op een streng dieet met te weinig eten of bijvoorbeeld alleen maar eiwitten en vetten.
Stap niet in die valkuil. Om te beginnen hou je het niet vol en het is slecht voor je gezondheid. Maar het ergste komt nog… Als je streng gaat diëten word je op termijn steeds dikker…. Eerst val je inderdaad af… Maar daarna?
Daarna kom je twee keer zo hard weer aan! Mogelijk heb je al een paar keer een crashdieet gevolgd en heb je er een flinke frustratie aan over gehouden. Je valt eerst af en komt dan weer aan. Dat kan ook anders. En ik help je nu meteen bij de eerste stap…. Je voeding.

De voordelen van natuurlijk eten als je gezond wilt afvallen

Vanuit mijn praktijk als voedingscoach en personal trainer heb ik mijn 7 belangrijkste Gouden Voedingstips voor jou op een rijtje gezet. Zodat gezond afvallen ook voor jou haalbaar wordt en je een gezond voedingspatroon aanleert. Deze Gezonde Lifestyle Voedingsspecial stuur ik je direct en zonder verplichtingen toe.

Geen Crashdieet maar duurzaam

Eigenlijk zou ik de Gezonde Lifestyle Methode niet eens een dieet willen noemen, maar een gezond voedingspatroon. Gebaseerd op een beproefde, wetenschappelijke aanpak die door steeds meer diëtisten, voedingscoaches en personal trainers wordt ondersteund omdat het de enige duurzame methode is om gezond af te vallen.
Kijk om te beginnen naar mijn Gouden Voedingstips en ontdek de voordelen voor jouw leven:
  • Ontdek hoe je meer energie krijgt als je clean gaat eten

    Tegenwoordig zijn veel mensen vermoeid en uitgeput. Dat heeft vaak te maken met stress en ook met slechte voeding. Je lichaam heeft tijd nodig om aan gezond eten en een gezonde lifestyle te wennen, maar als je er mee begint kun je je al snel beter gaan voelen.
    Door clean te gaan eten volgens de 7 gouden voedingstips is het ook voor jou haalbaar meer energie te krijgen.
  • Gezondheidsklachten kunnen verminderen (de resultaten varieren per persoon)

    Heb je gezondheidsklachten? Dan is gezond eten extra belangrijk! Je lichaam krijgt de kans weer in balans te komen en zichzelf te herstellen. Door deze manier van gezond eten is het mogelijk dat bepaalde gezondheidsklachten verminderen, zoals sommige darmklachten, pre-diabetes, hoge bloeddruk, allergieën en andere voedinggerelateerde klachten.
    Elk lichaam is anders en de resultaten verschillen per persoon, maar door clean te eten geef je je lichaam zoveel mogelijk kans in balans te komen.
  • Een stralende huid en glanzend haar zijn ook voor jou haalbaar

    Door gezond te eten en een gezonde lifestyle te volgen is het ook voor jou haalbaar een stralende huid en glanzend haar te krijgen. Dit zie ik regelmatig gebeuren bij mensen die serieus mijn voedingsadviezen opvolgen. Als je je lichaam op een gezonde manier voedt, heeft dat effect op je huid, haar en uitstraling.
  • Ontdek hoe je een gezond gewicht kunt bereiken door gezond te eten

    Als je problemen met je gewicht hebt (te licht of te zwaar) is gezond eten extra belangrijk. Door gezonde keuzes te maken en echt clean te gaan eten geef je je lichaam de kans weer in balans te komen. Met de 7 gouden voedingstips kun je hier en goede start mee maken. Je ontdekt welke voedingsmiddelen je het beste kunt nemen en welke beter niet.

Meer weten?

Wil je meer weten? Vul hieronder je gegevens in en je ontvangt zonder verdere verplichtingen de Gezonde Lifestyle Voedingsspecial met 7 Gouden Voedingstips voor gezond afvallen.
Heel veel succes!
Inge van Haselen, Voedingscoach, Sportvastencoach, Personal Trainer
Inge van Haselen
Jouw Gezonde Lifestyle Coach
PS: Vul hieronder je gegevens in en je ontvangt gratis de 7 Gouden Voedingstips voor gezond afvallen.

Gezond Afvallen?

Ervaringen van anderen


“Ik ben jullie heel dankbaar. Ik heb mijn oude kleren weer aan en ik heb maat 36/38, Hoera hoera”
Hanny
“M’n lichaam gaat met sprongen vooruit , heel veel dank daarvoor!”
Wim
“Het belangrijkste is dat ik in ieder geval van dat opgeblazen gevoel af ben en dat voelt heerlijk!”
Patricia
“Veel mensen geven me al complimenten omdat ik slanker in mij gezicht ben en ook bij mijn benen/billen zie ik resultaat.”
Jeannine
“Ik heb mijn eigen patroon doorbroken voor het eerst in mijn leven! jeeeeeeeeeeeeeeeeeee .??en wat nog leuker was: ik werd beloond door mijn lijf.”
Dees
“Door jullie fitprogramma eet ik nu veel gezonder en voel me veel fitter. Mijn bloeddruk is nu weer normaal en ik hoef geen medicijnen meer te slikken!”
Irene

Jouw Doorbraak

Inge van Haselen is Internationaal Gecertificeerd Healthcoach, Personal Trainer en Clean Eating expert. Zij helpt mensen gezonder te gaan leven, gezond af te vallen en meer energie te voelen. Ontdek wat Inge voor jou kan betekenen en vraag de Gezonde Lifestyle Voedingsspecial aan!
Wil je Gezond Afvallen?
Begin met de 7 Gouden Voedingstips! 
Vraag de Gezonde Lifestyle Voedingsspecial hier gratis aan…

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschijnlijk reuzenteek gevonden in Drenthe,

Waar blijven fruitvliegjes?

iPhone 15 (Pro)