Oorsmeer betekent een serieus risico voor gehoorverlies en cognitieve achteruitgang. (Dit is wat u moet doen...)

Ik moet iets bekennen en het is een beetje gênant... Kijk, tot voor kort had ik een probleem met oorsmeer. En niet zomaar een “klein” probleem. Het was een groot, smerig probleem. Mijn hele leven lang heb ik er een hekel aan gehad om wattenstaafjes te gebruiken. Toen ik klein was stak mijn moeder er eentje te diep in mijn oor en de herinnering aan die pijn is me altijd bijgebleven. Nou, het heeft jaren geduurd, maar uiteindelijk ging ik dan toch een keer wattenstaafjes proberen. Ik moest er letterlijk naartoe werken, maar toen heb ik ze dan toch gebruikt. Ik kan er maar één ding van zeggen: Helemaal Fout! Het blijkt namelijk dat het helemaal niet zo’n goed idee is om wattenstaafjes te gebruiken om oorsmeer te verwijderen uit je oren. Integendeel, op die manier duw je het oorsmeer verder je oren in, het wordt hard en je gehoorkanaal gaat helemaal dicht zitten. Nou, drie keer raden wat mij overkwam. Inderdaad, het oorsmeer werd zoveel in elkaar gedrukt dat ik gehoorproblemen kreeg! Ja, dat was geweldig. Iets bijna 50 jaar vermijden en dan grote problemen scheppen als je het uiteindelijk gaat gebruiken! Maar dat is nog niet alles waar ik bang voor was. Toen ik uiteindelijk naar de dokter ging met mijn oorproblemen vertelde hij me dat er studies zijn die de opbouw van oorsmeer verbinden met dementia. De overmatige hoeveelheid oorsmeer kan de oorzaak zijn van gehoorverlies of oorsuizen. Sommige mensen ervaren vertigo, waardoor de kans op vallen groter wordt. Op het moment zien we wat correlatie tussen gehoorverlies en cognitieve achteruitgang en dementia.” Wat? Hoe? Ik kon het niet geloven... Het blijkt dus omdat het binnenoor verantwoordelijk is voor belangrijke dingen zoals balans en het gehoor, de hersenen overbelast worden als ze proberen te compenseren voor de trommelvliezen die niet meer goed kunnen werken, Nou, dat kwam wel even aan... Het kwam aan omdat mijn moeder al een paar jaar last heeft van dementia wat ook heel pijnlijk is voor de hele familie. Mijn dokter vertelde me dat het vooral belangrijk is voor oudere mensen om het oorsmeer regelmatig te laten verwijderen. Heel vaak wordt daar nooit naar gekeken maar het is één van de belangrijkste redenen dat mensen problemen hebben met horen. Ik kijk naar mijn eigen kinderen en ik denk niet dat ik ze dat ooit zou willen aandoen. Dus vroeg ik aan mijn dokter wat mijn opties waren. Het blijkt dat die er niet zoveel zijn... Het kwam erop neer dat hij me adviseerde om een kit voor het schoonmaken van oren te proberen met de saline die je in je oren pompt. Het probleem was dat ik dat al geprobeerd had! Trouwens, ik had al van alles geprobeerd! Sprays, pompjes, wattenstaafjes, maar er was niets wat me hielp met het oorsmeer waar ik last van had. Dus vroeg ik aan de dokter of hij er niet iets aan kon doen. Nou, dat kon hij dus wel, maar dat ging wat kosten... Dat komt omdat het als een electieve procedure beschouwd wordt en mijn verzekering dekte dat niet. Dus zou het mijzelf een aardige duit kosten. Het geld groeit mij ook niet op de rug dus dat zat er niet in. Ik werd er helemaal mistroostig van bij mijn dokter toen bleek dat ik geen verder opties zou hebben. Nou, en toen gebeurde er iets verbazingwekkends... Mijn dokter, die begrip had voor mijn situatie, vertelde me over een product dat Q-Grips heet. In plaats van het oorsmeer verder het oor in te duwen zoals met een wattenstaafje (een Q-Tip) grijpt de Q-Grip het oorsmeer vast en trekt het naar buiten. Day klonk te goed om waar te zijn. Deze Q-Grips waren precies wat ik nodig zou hebben. Maar, ik wilde eerst nog wat verder onderzoek doen. Wat zijn Q-Grips? Het bleek dat dit de ideale oplossing was om oorsmeer te verwijderen. Thuisgekomen keek ik op het doosje wattenstaafjes en mijn dokter had gelijk, het staat er gewoon op: “niet gebruiken ik de gehoorgang”. Als je wattenstaafjes gebruikt duw je het oorsmeer gewoon verder het oor in waardoor een opeenhoping ontstaat. Hier kun je zelfs oorontsteking van krijgen. Maar de Q-Grips zijn speciaal ontworpen om oorsmeer te verwijderen. Ze werken net als een zachte kurketrekker. Je brengt het zachte flexibele eind op een draaiende manier in het gehoorkanaal en trekt er dan het oorsmeer mee uit. Als je klaar bent verwijder je het kopje wat eraf kan door op een knopje te drukken en dat kan rechtstreeks de vuilnisbak in. Mijn favoriete gedeelte is dat je er niet ver voor in je oor hoeft te gaan. Ze zijn zodanig ontworpen dat je geen schade of irritatie kunt veroorzaken. Iedereen Lijkt Mee Te Gaan In Deze Trend Sinds de Q-Grips zijn geïntroduceerd zijn er steeds meer mensen overgegaan op deze betere manier van het schoonmaken van de oren en gebruiken ze daar geen wattenstaafjes meer voor. Dat is vrij logisch omdat dat eerst het enige was wat je kon doen, ook al wist men dat het probleem van opeenhoping van oorsmeer verergerd werd door het gebruik van wattenstaafjes. Maar nu gaan mensen massaal over op het gebruik van het innovatieve product dat oorsmeer vastgrijpt en meteen uit het oor trekt. Miljoenen mensen vermijden verstopping van de oren, gehoorverlies en infectie, gewoon door over te stappen op Q-Grips... Maar… Is Het Al Deze Hype Wel Waard? Sinds het debuut, is Grips constant UITVERKOCHT zodra het weer in voorraad is... zo populair is het al geworden. En dat komt allemaal door de geweldige beoordelingen en dat mensen het delen op sociale media, want het wordt nog niet eens publiekelijk geadverteerd! Dit is alleen mond tot mondreclame... Q-Grips heeft al een cultstatus ontwikkeld. Hier zijn wat beoordelingen van klanten: Ik heb de slechte gewoonte om elke twee of drie dagen in mijn oren te friemelen met wattenstaafjes. Hoewel ik weet dat dat slecht is, kon ik er niets aan doen. Zodra het in mijn oor kriebelt, moet ik eraan pulken. Toen kocht ik dit leuke setje om oorsmeer te verwijderen, Qgrips is professioneel, duurzaam en gemakkelijk schoon te maken. Precies wat ik nodig had." - - Harry Stoeltjes Ik ben een muzikant en soms zitten mijn oren verstopt met oorsmeer en dan kan ik de monitors niet horen of oortjes gebruiken. Ik heb al jarenlang vloeibare oplossingen geprobeerd, lag ik ondersteboven op mijn bed. Met deze Qgrips kon ik het oorsmeer binnen enkele seconden verwijderen. Het gaat niet zo diep als mijn dokter doet terwijl hij naar binnen kijkt... Maar, het haalt het eruit binnen een veilige afstand en het is zacht en pijnloos. Een goed idee en het werkt!" - Frank Janssen De silicone tips zijn zacht en doen geen pijn aan mijn oren, ze hebben de goede maat om het klusje te klaren en ik kon er een heleboel oorsmeer uithalen zonder te diep te gaan en mijn trommelvlies te beschadigen of het oorsmeer dieper in mijn oren te duwen. Ik zal dit apparaatje om de oren schoon te maken zeker aanbevelen aan mijn familie en vrienden." - Doortje Verhoeven Ik heb dit aangeschaft voor mijn vader, die veel last heeft van overdadige oorsmeer en tekenen vertoont van dementia. Hij zegt dat het veel comfortabeler aanvoelt na gebruik en ik kan merken dat zijn gehoor en zijn bewustzijn al verbeterd zijn." - Tina Geurts Ik wilde een professionele mening over hoe effectief de Q-Grips zijn, dus sprak ik met KNO-arts, Dr. Richard van Os, om te zien of deze hype gerechtvaardigd was. Dit is wat hij ervan zei: De meeste mensen weten niet dat de manier waarop we geleerd zijn om onze oren schoon te maken helemaal verkeerd is. We zien wat oorsmeer op het wattenstaafje en we denken dat het daardoor verwijderd wordt. Maar dat is niet zo. In werkelijkheid duwen we het oorsmeer steeds verder de gehoorgang in wat ongemak veroorzaakt, maar ook gehoorverlies, infectie en oorsuizen. Q-Grips is het beste product dat ik ooit gezien heb dat veilig en effectief het oorsmeer verwijdert zonder schade te veroorzaken. Ik beveel het aan voor al mijn patiënten omdat het eenvoudigweg de beste tool is die er bestaat om je oren schoon te maken. Punt. - Dr. Richard van Os, KNO-arts Na de onderschrijving van Dr. van Os was ik verkocht en wilde ik Q-Grips voor mijzelf en voor mijn moeder hebben. Ik ging online (Q-Grips worden nog niet in winkels verkocht) en bestelde er een. (Op het moment hebben ze een aanbieding waarbij je de tweede gratis krijgt, dus dat was perfect!) Een paar dagen later kwam het al thuis in de post. Het was zo gemakkelijk om te werken met de Q-Grips. Ik draaide het gewoon mijn oor in en het verbrak gemakkelijk de opbouw van het oorsmeer. Ik moest het een paar keer herhalen, maar uiteindelijk kwam er niets meer uit. (En om eerlijk te zijn vond ik het geen onprettig gevoel. Het is net zoiets als mensen die het fijn vinden om puistjes uit te knijpen. Het voelde heerlijk om er al dat spul uit te krijgen…) Maar de grootste beloning was om te zien wat er gebeurde toen mijn moeder het gebruikte. Het was echt een verschil van dag en nacht. Ze kon weer horen! Ze had geen last meer van oorsuizen en ze zei dat de wereld niet meer gedempt aanvoelde. Voor de eerste keer in lange tijd kon ze met gemak de vogels buiten horen fluiten! Het was niet alleen haar gehoor wat beter geworden was, maar gedurende de volgende dagen zag ik een onmiddellijk impact op hoe haar geest en geheugen scherper leken en hoe ze meer alert was. Wie had er ooit gedacht dat zoiets simpels als de verwijdering van oorsmeer zo’n diepgaande verbetering als gevolg zou hebben op het gehoor en geheugen van mijn moeder! Oké, hoeveel kost het? Is het de prijs waard? Q-Grips verkopen op het moment voor €37. Dat vond ik eerst nogal duur. Werkelijk? €37 om je oren schoon te maken? Maar toen ik zag hoe goed het werkte met mijn moeder en toen ik het zelf gebruikte dacht ik er heel anders over... Op de eerste plaats kan ik hiermee mijn oren veel beter schoonmaken dan met de wattenstaafjes die ik eerst gebruikte. Ik was er echt verbaasd over hoeveel oorsmeer ik uit mijn oren haalde! Maar het bleek dat ik het oorsmeer alleen maar dieper mijn oren induwde met het gebruik van wattenstaafjes… Daar kwam bij dat ik ook al een paar jaar last had van oorsuizen. Dan hoor je constant rinkelen in je oren. Erg vervelend. Nou, nadat ik de Q-Grips had gebruikt, had ik geen last meer van dat vervelende gerinkel! Dus voel ik me niet alleen veel beter, de Q-Grips hebben ook mijn gehoor verbeterd! Maar vooral het positieve effect dat het op mijn oudere moeder heeft gehad was de investering van de Q-Grips dubbel en dwars waard. Je kunt geen prijskaartje plakken op het helpen van je geliefden, maar als ik dat wel moest doen, dan zou ik alles wat ik heb graag gegeven hebben, alleen maar om te zien hoeveel voordeel mijn moeder heeft gehad van het gebruik van Q-Grips. Als je dat allemaal beschouwt, dan is €37 absoluut het geld waard. Q-Grips’ website heeft op het moment een aanbieding waarbij je de tweede gratis krijgt. Op de officiële website van Q-Grips is er de komende 24 uur een aanbieding waarbij je de tweede gratis krijgt. Toen ik dat zag moest ik iedereen laten weten om alle wattenstaafjes meteen in de vuilnisbak te gooien en om Q-Grips te bestellen. Zo goed zijn ze. Neem het maar van mij aan. Als je die gebruikt, is dat het beste gevoel op de wereld. UPDATE UPDATE maandag, 3 mei, 2021 - Nadat er een programma op tv was met Q-Grips wordt er overal over gesproken en zijn er intussen al meer dan 2 miljoen van verkocht. Vanwege de populariteit en de gunstige beoordelingen heeft het bedrijf zoveel vertrouwen in hun product dat ze nu elke nieuw klant 50% korting aanbieden. Om te zien of ze bij u in de buurt nog beschikbaar zijn, klik op onderstaande knop.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschijnlijk reuzenteek gevonden in Drenthe,

Waar blijven fruitvliegjes?

iPhone 15 (Pro)