Geld en Recht.

Gevolgen ECB-maatregelen 

voor 

de rentes


De ECB neemt nieuwe maatregelen om de economische crisis te bestrijden. Welke gevolgen heeft dit voor de hypotheekrente, kredietrente en (...)

Test: de beste action camera


Vroeger ging de spiegelreflexcamera standaard mee met vakantie. Tegenwoordig hebben meer en meer mensen zo’n kleine, lichte action (...)

Kan ik mijn hond benoemen 

tot erfgenaam?


Ik heb een vraag waar ik toch wel erg mee zit. Als ik komt te overlijden, wil ik mijn hond goed verzorgd achterlaten. Is het daarom (...)

Hoge zorgkosten 

veroorzaken 

vaker betalingsproblemen


Mensen in Nederland met betalingsproblemen zeggen dat dat vooral komt door hoge zorgkosten en hoge vaste lasten. In vergelijking met drie (...)

Premie zorgverzekering 

stijgt 

naar 100 euro


Nederlanders zijn volgend jaar gemiddeld 100 euro per maand kwijt aan premie voor de basiszorgverzekering. Dat is ongeveer 3 euro meer dan (...)

Nederlanders scoren 

onvoldoende op 

zorgkennis


Nederlanders weten weinig over hun zorgverzekering, blijkt uit onderzoek van een vergelijkingssite. Zo weet bijna de helft van de mensen (...)

Misbruik pinpas vergoed


Een bank moet het misbruik van een gestolen pinpas vergoeden als de eigenaar het slachtoffer is van geraffineerde criminaliteit.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschijnlijk reuzenteek gevonden in Drenthe,

Waar blijven fruitvliegjes?

iPhone 15 (Pro)