Geld en recht.

Bespaartips december 2015


De laatste maand van 2015 is aangebroken. Voor deze maand hebben wij een aantal handige bespaartips voor u opgesomd. Zo blijkt dat het (...)

Belastingdienst doet z’n best, 

maar blijft fouten maken: 

nu bij voorlopige 

aanslagen 2016




Ik heb een voorlopige aanslag 2016 ontvangen en er staat van alles op vermeld dat volgens mij niet op mij van toepassing is? Weet u wat (...)

Minder voordeel bij 

verhogen eigen risico


Iedereen kan zijn of haar eigen risico verhogen voor een lagere zorgpremie. Toch levert dit in 2016 bij veel zorgverzekeraars minder (...)

Mag een papieren 

schenking nog?


Vorig jaar heb ik een brief van mijn notaris ontvangen waarin stond dat onze schenkingen op papier aan de kinderen niet meer mogelijk (...)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschijnlijk reuzenteek gevonden in Drenthe,

Waar blijven fruitvliegjes?

iPhone 15 (Pro)