"iPhone 5 in juni in winkel"
- Link ophalen
- X
- Andere apps
"iPhone 5 in juni in winkel"
Door: Stig Geukens − 04/04/12, 12u14 − Bron: De Telegraaf Digitaal
© reuters.
De geruchten over een nakende iPhone-lancering zwellen opnieuw aan. Eerder werd al gespeculeerd over een verschijningsdatum in de zomer, nu werd op de Japanse tv gesproken over een lancering in juni.
In een gesprek met TV Tokyo heeft een personeelswerver voor onderdelenfabrikant Foxconn gezegd dat de iPhone in juni in de winkelrekken ligt. De man zei dat grootste leverancier van technologiebedrijf Apple momenteel 18.000 mensen inzet om de nieuwe iPhone voor Apple te fabriceren. Op een vraag over de lanceringsdatum zei hij: "Het lijkt erop dat het (de iPhone, nvdr) in juni in de verkoop gaat."
- Link ophalen
- X
- Andere apps
Reacties
Een reactie posten