Snappen ze het in Nederland dan niet?
- Link ophalen
- X
- Andere apps
Beckenbauer woest op Robben: Snappen ze het in Nederland dan niet?
Door: redactie − 12/04/12, 11:24
© EPA.
Arjen Robben kende gisteren een bijzonder ongelukkige avond. De rechtsbuiten van Bayern München verzuimde vier minuten voor tijd vanaf elf meter zijn ploeg op gelijke hoogte te brengen bij en tegen koploper Dortmund én miste vlak voor tijd een 'niet te missen' kans.
Bayern kan door de nederlaag in het Westfalenstadion (1-0) het Duitse kampioenschap vergeten. Titelverdediger Borussia Dortmund heeft nu zes punten meer met nog maar vier duels op het programma.
En dus heerst er een grafstemming in Zuid-Duitsland. 'Bij mij geldt de wet dat degene die de strafschop 'veroorzaakt' hem niet neemt. Misschien is die regel afgeschaft of snappen ze die nog niet in Nederland', reageerde erevoorzitter Franz Beckenbauer na het duel tegenover de camera's van Sky.
'Als ik trainer was geweest, had hij de strafschop niet mogen nemen. We hebben genoeg specialisten die hem hadden kunnen nemen, zoals Schweinsteiger of Kroos', aldus de voormalig sterspeler en trainer van de club.
Beckenbauer gelooft niet meer in een wonder. 'Dortmund is evenals vorig seizoen de verdiende kampioen. Ze zullen het niet meer uit handen geven.'
En dus heerst er een grafstemming in Zuid-Duitsland. 'Bij mij geldt de wet dat degene die de strafschop 'veroorzaakt' hem niet neemt. Misschien is die regel afgeschaft of snappen ze die nog niet in Nederland', reageerde erevoorzitter Franz Beckenbauer na het duel tegenover de camera's van Sky.
'Als ik trainer was geweest, had hij de strafschop niet mogen nemen. We hebben genoeg specialisten die hem hadden kunnen nemen, zoals Schweinsteiger of Kroos', aldus de voormalig sterspeler en trainer van de club.
Beckenbauer gelooft niet meer in een wonder. 'Dortmund is evenals vorig seizoen de verdiende kampioen. Ze zullen het niet meer uit handen geven.'
Reacties
Een reactie posten