Collectieve zorgverzekering steeds minder voordelig.

Collectieve zorgverzekering 

steeds

minder voordelig


Het wordt steeds minder aantrekkelijk om een collectieve zorgverzekering af te sluiten in vergelijking met een individuele (...)

Huwelijkse voorwaarden 

omzetten in gemeenschap 

van goederen om 

erfbelasting te besparen


Omdat ik vroeger een bedrijf heb gehad, zijn mijn vrouw en ik op huwelijkse voorwaarden met koude uitsluiting getrouwd. Ik heb mijn (...)

Bank moet klant bij 

problemen 

beter helpen


Aanbieders van hypotheken moeten meer aandacht geven aan klanten die in betalingsproblemen komen. Banken en andere hypotheekverstrekkers (...)

Test: de beste babyfoon


Een moderne ouder kan niet zonder babyfoon. Er zijn hele simpele, maar ook geavanceerde waarbij je je kind via internet kan zien. De beste (...)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschijnlijk reuzenteek gevonden in Drenthe,

Waar blijven fruitvliegjes?

iPhone 15 (Pro)