Mijn ZorgAlert.

Mijn ZorgAlert

Ja, ik blijf graag op de hoogte van het belangrijkste zorgnieuws en schrijf me in voor de ZorgAlert e-mailservice. In de ZorgAlerts lees ik onder andere:  
  • de laatste ontwikkelingen rond mijn zorgverzekering in 2016;
  • tips waarop ik moet letten bij mijn keuzes;
  • bespaarmogelijkheden op mijn zorgpremie.
Hoe vaak en wanneer
Ik ontvang maximaal 10 ZorgAlerts per jaar. 3 momenten staan vast:
  • Rond Prinsjesdag, wanneer de veranderingen in het basispakket en de hoogte van mijn eigen risico bekend zijn.
  • Zodra ik de eerste zorgpremies kan vergelijken in de Zorgvergelijker.
  • Eind december, wanneer ik nog een paar dagen heb om over te stappen.
De overige ZorgAlerts geven mij tussendoor actuele informatie over premies, dekking, gecontracteerde zorgverleners en nog veel meer.
Al meer dan 110.000 inschrijvers gingen mij voor!
Naam



Email




Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarschijnlijk reuzenteek gevonden in Drenthe,

Waar blijven fruitvliegjes?

iPhone 15 (Pro)