We staan vandaag in Arnhem weer ik een kleine wereld op.
Het is namelijk mistig, maar toch ga ik vandaag zwemmen in Renkum.
Ik verheug me nu al om daar heen te gaan.
Gisteren weer eens nassi-goreng  gemaakt met allerlei kruiden en vleesblokjes.
Was een bijzondere dag moest lang auto rijden en toch niet vermoeiend "maar dat voel je achteraf wel".
Vandaag op de Pasar Malam in de sfeervol aangeklede Tennishal in Doetinchem een spetterend optreden van Mister Entertainer Edu Schalk.... en verder: detop-countryformatie Tea for Taxas en dansgroep Orchidee... kom lekker en slenteren op deze sfeervolle Axiatische markt, lekker eten en genieten van de kleurrijke optredens...! Meer weten: www.pasaroostwest.nl 

Reacties

  1. Eindelijk breek toch de zon nog even door. Mijn dochter(s) zullen wel naar Pasar gaan in Doetinchem. Ik wens ze allemaal veel plezier en luister en kijkgenot van de vele optredens. maar ook het lekker eten op de Pasar.
    Simon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarschijnlijk reuzenteek gevonden in Drenthe,

Waar blijven fruitvliegjes?

iPhone 15 (Pro)